Я допоможу!

Рейтинг фінансування дитячих будинків-інтернатів за 2016 рік

 

 Місце  

Найменування

  Умовне значення  

Область

 1

 Чернігівський дитячий будинок-інтернат

 Запорізької обласної ради   

15,29

 Запорізька          

 2

 Дніпропетровський дитячий будинок-інтернат

 Дніпропетровської обласної ради

11,70

 Дніпропетровська

 3

 Білгород-Дністровський дитячий будинок-інтернат

9,89

 Одеська

 4

 Богодухівський дитячий будинок-інтернат

9,59

 Харківська

 5

 Цюрупинський дитячий будинок-інтернат

9,32

 Херсонська

 6

 Одеський дитячий будинок-інтернат

8,97

 Одеська

 7

 Виноградівський дитячий будинок-інтернат

8,88

 Закарпатська

 8

 Красносільський дитячий будинок-інтернат

8,86

 Одеська

 9

 Степівський дитячий будинок-інтернат

8,58

 Миколаївська

 10

 Ніжинський дитячий будинок-інтернат

8,48

 Чернігівська

 11

 Новоборівський дитячий будинок-інтернат

8,29

 Житомирська

 12

 Запорізький дитячий будинок-інтернат 

 Запорізької обласної ради

8,23

 Запорізька          

 13

 Романівський дитячий будинок-інтернат

8,19

 Житомирська

 14

 Мукачівський дитячий будинок-інтернат

8,17

 Закарпатська

 15

 Тетерівський дитячий будинок-інтернат

8,14

 Житомирська

 16

 Комарівський дитячий будинок-інтернат

8,05

 Харківська

 17

 Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат № 1

 Дніпропетровської обласної ради

7,99

 Дніпропетровська

 18

 Пугачівський дитячий будинок-інтернат

7,87

 Житомирська

 19

 Ладижинський дитячий будинок-інтернат

7,74

 Вінницька

 20

 Ананьївський дитячий будинок-інтернат

7,73

 Одеська

 21

 Роздільський дитячий будинок-інтернат

7,67

 Львівська

 22

 Криворізький дитячий будинок-інтернат

 Дніпропетровської обласної ради

7,49

 Дніпропетровська

 23

 Зіньківський дитячий будинок-інтернат

7,44

 Полтавська

 24

 Голобський дитячий будинок-інтернат

7,40

 Волинська

 25

 Новосанжарський дитячий будинок-інтернат

7,38

 Полтавська

 26

 Вільшанський дитячий будинок-інтернат

7,35

 Закарпатська

 27

 Магальський дитячий будинок-інтернат

7,13

 Чернівецька

 28

 Смілянський дитячий будинок-інтернат

7,12

 Черкаська

 29

 Меджибізький дитячий будинок-інтернат

7,11

 Хмельницька

 30

 Стрижавський дитячий будинок-інтернат

7,01

 Вінницька

 31

 Шевченківський дитячий будинок-інтернат

6,94

 Харківська

 32

 Мирогощанський дитячий будинок-інтернат

6,93

 Рівненська

 33

 Конотопський дитячий будинок-інтернат

6,68

 Сумська

 34

 Знам'янський дитячий будинок-інтернат

6,66

 Кіровоградська

 35

 Новомиргородський дитячий будинок-інтернат

6,56

 Кіровоградська

 36

 Буківський дитячий будинок-інтернат

6,51

 Львівська

 37

 Замглайський дитячий будинок-інтернат

6,39

 Чернігівська

 38

 Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат № 2

 Дніпропетровської обласної ради

6,35

 Дніпропетровська

 39

 Мельнице-Подільський обласний комунальний

 дитячий будинок-інтернат

6,26

 Тернопільська

 40

 Петриківський обласний комунальний

 дитячий будинок-інтернат

6,24

 Тернопільська

 41

 Залучанський дитячий будинок-інтернат

6,23

Івано-Франківська 

 42

 Білопільський дитячий будинок-інтернат

6,22

 Сумська

 43

 Поливанівський дитячий будинок-інтернат

 Дніпропетровської обласної ради

5,94

 Дніпропетровська

 44

 Білоцерківський дитячий будинок-інтернат

5,80

 Київська

 45

 Снятинський дитячий будинок-інтернат

5,63

Івано-Франківська

 46

 Коломийський дитячий будинок-інтернат

 5,32

Івано-Франківська

 

Рейтинг фінансування дитячих будинків-інтернатів

Дитячі будинки-інтернати (надалі – соціальні дитбудинки, дитбудинки), які належать до системи Міністерства соціальної політики України, фінансуються за рахунок коштів обласних бюджетів та бюджету міста Києва. Видатки соціальних дитбудинків здійснюються за рахунок коштів загального та спеціального фондів. Загальний фонд - бюджетні кошти. Спеціальний фонд - кошти, які дитбудинок отримуває за рахунок відраховування частини соціальних виплат, що їх одержують вихованці (державної соціальної допомоги або пенсії по інвалідності). Чинним законодавством передбачено, що кошти спеціального фонду повинні використовуватися на покращення умов для вихованців дитбудинку. Однак, фактично кошти спеціального фонду нерідко спрямовуються на фінансування речей першої необхідності, наприклад продуктів харчування, засобів особистої гігієни, медикаментів.

Рейтинг фінансування соціальних дитбудинків (надалі - рейтинг) не можна вважати оцінкою умов, в яких перебувають вихованці соціальних дитбудинків. Низьку позицію дитбудинку у рейтингу не слід сприймати як стверджування неналежних умов у ньому та навпаки. Зокрема, наявність більших обсягів фінансування не дозволяє робити висновки про ті чи інші умови у дитбудинку без аналізу належності та ефективності використання фінансування. Рейтинг не враховує відмінностей та потреб соціальних дитбудинків, зумовлених їхнім профілем.

                Умовне значення (місце) соціального дитбудинку у рейтингу розраховується за формулою:

 

R=G/T+30*(Mg–0,3*Ms)/T+(Pg–0,3*Ps)/T+(Hg–0,3*Hs)/T+S/T–0,2*E/T

де:

 G

 Загальне фінансування видатків дитбудинку в розрахунку на одного вихованця на місяць.

 Розраховується шляхом ділення річної загальної суми видатків дитбудинку (разом загального та спеціального фондів) 

 на  кількість вихованців станом на 1 січня року та на 12 (кількість місяців у році). 

 Більший показник є позитивнішим (підвищує  позицію соціального дитбудинку у рейтингу) та навпаки.

 Mg 

 Фінансування видатків на продукти харчування на одного вихованця в розрахунку на день за рахунок коштів загального  фонду.

 Розраховується шляхом ділення річної суми цих видатків на загальну кількість вихованців та на 366 (кількість днів у році).  

 Більший показник є позитивнішим (підвищує позицію соціального дитбудинку у рейтингу) та навпаки.

 Ms

 Фінансування видатків на продукти харчування в розрахунку на одного вихованця на день за рахунок коштів спеціального  фонду.

 Розраховується шляхом ділення річної суми цих видатків на загальну кількість вихованців станом на 1 січня року та на 366  (кількість днів у році). Більший показник є негативнішим (знижує позицію соціального дитбудинку у рейтингу) та навпаки.  

 Більший показник вказує на те, що такі речі першої необхідності, як продукти харчування менше фінансуються за  рахунок  бюджетних коштів, а більше за рахунок відраховань із соціальних виплат вихованців.

 Pg

 Фінансування видатків на медикаменти та перев’язувальні матеріали в розрахунку на одного вихованця на місяць із  загального фонду.

 Більший показник є позитивнішим (підвищує позицію соціального дитбудинку у рейтингу) та навпаки.

 Ps

 Фінансування видатків на медикаменти та перев’язувальні матеріали в розрахунку на одного вихованця на місяць із  спеціального фонду.

 Більший показник є негативнішим (знижує позицію соціального дитбудинку у рейтингу) та навпаки.

 Hg

 Фінансування видатків на предмети, матеріали, обладнання та інвентар на одного вихованця на місяць за рахунок коштів  загального фонду.

 Більший показник є позитивнішим (підвищує позицію соціального дитбудинку у рейтингу) та навпаки.

 Hs

 Фінансування видатків на предмети, матеріали, обладнання та інвентар на одного вихованця на місяць за рахунок коштів  спеціального фонду.

 Більший показник є негативнішим (знижує позицію соціального дитбудинку у рейтингу) та навпаки.

 S

 Середня заробітна плата у дитбудинку.

 Розраховується шляхом ділення розміру місячного фонду оплати праці на загальну кількість штатних одиниць.

 Більший  показник є позитивнішим (підвищує позицію соціального дитбудинку у рейтингу) та навпаки.

 E

 Видатки на енергоносії та комунальні послуги, які припадають в розрахунку на одного вихованця на місяць.

 Більший показник  є негативнішим (знижує позицію соціального дитбудинку у рейтингу) та навпаки.

 T

 Прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць, встановлений у розмірі 1330 гривень з 1 січня 2016 р. Законом  України “Про  Державний бюджет України на 2016 рік”.

 R

 Рейтинг фінансування дитбудинку.


Фінансові показники та дані (див. тут) про чисельність вихованців взяті з офіційних документів, отриманих від соціальних дитбудинків та/або структурних підрозділів у сфері соціальної політики обласних та Київської міської державних адміністрацій.

Є запитання або потрібна допомога?
Зв’яжіться з нами
en uk
Ваш браузер застарів!

Оновіть свій браузер щоб бачити цей сайт коректно. Оновити мій браузер

×