Контакти та юридичні умови
Офіційна Facebook-сторінка:
https://www.facebook.com/ubm.org.ua/
Будиночок сиріт з інвалідністю "Оселя Віри, Надії, Любові":
https://www.oselya.org.ua/
https://www.facebook.com/houseoffaithhopeandlove
Адреса:
https://www.facebook.com/ubm.org.ua/
Будиночок сиріт з інвалідністю "Оселя Віри, Надії, Любові":
https://www.oselya.org.ua/
https://www.facebook.com/houseoffaithhopeandlove
Адреса:
Українська благодійницька мережа, "Оселя Віри, Надії, Любові"
вул. Шевченка, 26
сел. Обертин Тлумацького району
Івано-Франківської області
вул. Шевченка, 26
сел. Обертин Тлумацького району
Івано-Франківської області
78060
Інформація для надсилання відправлень "Новою поштою":
*УВАГА! Перед тим, як щось надсилати, обов’язково попередньо узгодьте це з нами (ми неодноразово стикалися з надсиланням нам речей, у яких у нас не було жодної потреби)
Одержувач: БО "БФ "Українська благодійницька мережа", тел. (067) 341-94-45
Відділення "Нової пошти" № 1, сел. Обертин Тлумацького району Івано-Франківської обл.
Інформація для надсилання відправлень "Новою поштою":
*УВАГА! Перед тим, як щось надсилати, обов’язково попередньо узгодьте це з нами (ми неодноразово стикалися з надсиланням нам речей, у яких у нас не було жодної потреби)
Одержувач: БО "БФ "Українська благодійницька мережа", тел. (067) 341-94-45
Відділення "Нової пошти" № 1, сел. Обертин Тлумацького району Івано-Франківської обл.
Телефони:
(067) 721-98-17 (автовідповідач)
(067) 721-98-17 (автовідповідач)
E-mail:
ubm@ubm.org.ua
Останнє оновлення: 01.03.2024
ubm@ubm.org.ua
Публічний договір пожертви
Сторонами за цим публічним договором пожертви (далі – Договір) є:
- Благодійник: особа, яка здійснила пожертву з використанням інформації (реквізитів) та (або) онлайн-інструментів (Telegram-бот, гіперпосилання на сайт платіжної системи LiqPay тощо), розміщених на цьому сайті (www.ubm.org.ua) та сайті www.oselya.org.ua, на потреби будинку підтриманого проживання «Будиночок сиріт з інвалідністю «Оселя Віри, Надії, Любові» (далі – Оселя);
- Фонд: благодійна організація «Благодійний фонд «Українська благодійницька мережа», ідентифікаційний код 36498142, місцезнаходження: вул. Шевченка, 26, сел. Обертин Івано-Франківського району Івано-Франківської області, індекс 78060, Україна.
1. Усі пожертви, здійснені Благодійником, спрямовуються Фондом виключно на потреби Оселі (утримання, розвитку, популяризації досвіду, захисту прав та інтересів тощо) та (або) осіб з інвалідністю (мешканців), які проживають в Оселі та яким надається соціальна послуга підтриманого проживання. Необхідна сума (суми) збору не є сталою та змінюється залежно від потреб Оселі, а також іншої одержуваної допомоги. Орієнтовні терміни збору відсутні, оскільки Оселя функціонує з 12 липня 2019 р. по теперішній час безперервно. Залишок коштів на потреби Оселі (якщо проект/потреба не буде реалізований/закрита) спрямовується на інші потреби Оселі або зараховується до резервного фонду Оселі. Благодійник, що здійснює пожертвування на адресу конкретного проекту/потреби, дає згоду на їх перерозподіл/використання в інших проектах/потребах Оселі (в тому числі у випадку, якщо збір коштів закритий або не актуальний).
2. Фонд розділяє потреби Оселі за пріоритетністю та напрямками допомоги, інформація про заявлені потреби (із зазначенням назви, посилання на опис, сум надходжень та витрат) публікується у системі звітності Фонду в форматі аналітичних рахунків у розділі http://report.ubm.org.ua/ua/accounts
3. Інформація про отримані Фондом пожертви та їх витрати публікується у системі звітності Фонду (http://report.ubm.org.ua/). За наявності можливостей, Фонд може здійснювати публікацію додаткових аналітичних звітів про надходження та використання пожертв.
4. Пожертви зараховуються Фондом на аналітичні рахунки потреб у разі, якщо з призначення платежу можливо ідентифікувати обрану Благодійником потребу. Пожертви, щодо яких неможливо ідентифікувати обрану Благодійником потребу, зараховуються на аналітичний рахунок «Найнеобхідніше для Оселі» (http://report.ubm.org.ua/ua/accounts/96).
5. Залишки на аналітичних рахунках потреб, які були реалізовані чи закриті, переносяться на аналітичний рахунок «Найнеобхідніше для Оселі» (http://report.ubm.org.ua/ua/accounts/96).
6. Пожертви, здійснені Благодійником, не підлягають поверненню.
7. Здійснюючи пожертву, Благодійник підтверджує свою згоду з умовами Договору у повному обсязі.
Повні умови ресурсу "Доброчинні аукціони"
1. Сайт "Доброчинні аукціони" (https://ca.ubm.org.ua/) (далі - "Доброчинні аукціони") є некомерційним проектом, створеним благодійним фондом “Українська благодійницька мережа” задля залучення різноманітної допомоги дітям та повнолітнім особам з інвалідністю, які мешкають в інтернатних закладах чи спільнотах (будинках) підтриманого проживання, через “он-лайн” продаж речей, зроблених власноручно ними або іншими людьми, які хочуть їм допомогти.
2. Одержувачами допомоги, залученої з використанням “Доброчинних аукціонів”, є виключно діти та повнолітні особи з інвалідністю, які мешкають в інтернатних закладах чи спільнотах (будинках) підтриманого проживання (надалі - одержувачі допомоги).
3. Адміністратором “Доброчинних аукціонів” є благодійний фонд “Українська благодійницька мережа” (надалі - Адміністратор).
4. Предметом продажу (лотами) на “Доброчинних аукціонах” є речі:
1) власноручно (повністю або із незначною допомогою інших осіб) виготовлені одержувачами допомоги;
2) виготовлені та/або передані іншими особами з метою їхнього подальшого продажу на “Доброчинних аукціонах” та передання отриманих коштів на потреби одержувачів допомоги.
5. Ініціатором розміщення лотів на “Доброчинних аукціонах” можуть бути:
1) одержувачі допомоги;
2) дитячі будинки-інтернати, психоневрологічні інтернати, установи підтриманого проживання та інші заклади, в яких перебувають одержувачі допомоги;
3) благодійний фонд “Українська благодійницька мережа”.
6. Продаж лотів здійснюється без мети одержання прибутку.
7. Надсилання лотів здійснюється лише службою кур’єрської доставки “Нова пошта”, послуги доставки у повному обсязі оплачують покупці.
8. Лоти, які повністю оплачені, надсилаються покупцям у строк, що не перевищує 7 робочих днів (не рахуючи дня замовлення).
9. Доставка лоту вважається здійсненою належним чином з моменту його передання Адміністратором підрозділу служби кур’єрської доставки “Нової пошти” для подальшого пересилання згідно з даними, наданими покупцем на “Доброчинних аукціонах” при замовленні лоту.
10. Лоти продаються за принципом “як є”, Адміністратором не приймаються та не розглядаються будь-які претензії щодо їхніх недоліків, окрім вимог про істотну невідповідність лотів інформації, опублікованій на “Доброчинних аукціонах”.
Останнє оновлення: 01.03.2024