Звіт для волонтерів-опікунів за жовтень 2020 р.
Дякуємо усім волонтерам-опікунам за допомогу, завдяки якій мешканці «Оселі Віри, Надії, Любові» продовжують звичне життя в Оселі, маючи комфортну домівку, необхідний догляд, харчування та інші блага!
Щодо можливих причин неуспішних спроб здійснення автоматичної пожертви – читайте нижче.
Фінанси
1. Всього надійшло пожертв від опікунів [1] за жовтень 2020 р. 25977,53 грн., в тому числі:
- через підписки на періодичні пожертви у платіжній системі LiqPay від волонтерів-опікунів: 21189,26 грн.;
- від корпоративних опікунів: 2500,00 грн.
- додатково пожертв (прирівняних до пожертв від волонтерів-опікунів) від 12-ти благодійників: 2288,27 грн.
Всього за жовтень 2020 р. успішні пожертви через підписки у системі LiqPay здійснили 219 волонтерів-опікунів, неуспішні спроби відбулися за підписками 35 волонтерів-опікунів.
За рахунок коштів волонтерів-опікунів здійснено витрати за жовтень 2020 р. на:
- оплату праці (доплату понад мінімальну заробітну плату) чотирьом асистентам: 10000 грн.;
- сплату єдиного соціального внеску (ЄСВ), нарахованого на зазначену доплату: 2200 грн.;
- виплату надбавки старшому асистенту Оселі: 2000 грн.;
- сплату ЄСВ, нарахованого на зазначену надбавку: 440 грн.;
- оплату електричної енергії за жовтень: 2027 грн.;
- відшкодування транспортних витрат асистентів, які доїжджають на роботу: 620 грн.;
- оплату послуг бухгалтера: 2720 грн.
- судові витрати: 3283,41 грн.
- соціальну рекламу у мережі Facebook: 530,40 грн.
- послуги зв’язку: 499,09 грн.
- послуги хостингу: 275,94 грн.
- телекомунікаційні послуги: 250 грн.
- поштові послуги: 160,50 грн.
Всього (операційні витрати на Оселю за рахунок благодійних коштів): 25006,34 грн.
Віднесено (зарезервовано) до резервного фонду: 971,19 грн.
2. Нараховані витрати за рахунок бюджетних коштів (соціального замовлення) за жовтень 2020 р. на:
- заробітну плату (основна частина) 4-х асистентів: 18892,00 грн.;
- сплату ЄСВ, нарахованого на основну частину заробітної плати асистентів: 4156,24 грн.;
- продукти харчування для мешканців Оселі: 5692,13 грн.;
- оплату бухгалтерських послуг: 2600,00 грн.
Всього (операційні витрати на Оселю за рахунок бюджетних коштів): 31340,37 грн.
3. Валові операційні витрати на Оселю за жовтень 2020 р.: 56346,71 грн. (благодійних коштів 44%, бюджетних коштів 56%). Бюджетні кошти в межах соціального замовлення за вересень (33362,14 грн.) та жовтень (31340,37 грн.) ми одержали 11 листопада 2020 р.
Детальна інформація про отримані пожертви та здійснені витрати публікується у нашій системі звітності: http://report.ubm.org.ua/ua/donations
Питання сплати заборгованості за бюджетним фінансування Оселі за період січня-квітня 2020 р. залишається невирішеним (заборгованість держави становить 118 тис.грн.). Спробувавши інший шлях правого вирішення цієї проблеми, ми зверталися до господарського суду Івано-Франківської області із заявою про видачу судового наказу (спрощена процедура судового розгляду). Судом видано наказ, який набрав законної сили 10 листопада 2020 р., про стягнення зазначеної заборгованості. Однак, невідомо коли це судове рішення буде виконане головним управління Державної казначейської служби України.
У паралельній справі, за нашою апеляційною скаргою на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду, яким відмовлено у задоволенні нашого позову до головного управління Державної казначейської служби України в Івано-Франківській області, Восьмим апеляційним адміністративним судом вже відкрито апеляційне провадження. Результат вирішення цієї справи важливий з огляду на те, що правова позиція судів у ній матиме значення для окреслення недоліків існуючого механізму бюджетного фінансування соціальної послуги, яка надається безперервно (тобто цілий рік), недержавному надавачу в межах соціального замовлення. Інакше кажучи, ці рішення важливі у боротьбі з держаною монополією інтернатів та для подальшого становлення в Україні багатьох таких будиночків, як Оселя.
Погашення державою цієї заборгованості також важливе для досягнення фінансової самостійності Оселі у першому півріччі 2021 року.
Новації
Новації
Ми налагодити онлайн-сервіс (доступний тут), який дозволяє волонтерам-опікунам отримувати на електронну пошту автоматичний лист з їхнім персональним ідентифікатором (формату: ##v…-…) та інформацію про успішні чи невдалі спроби здійснення періодичних пожертв.
Щодо 35-и підписок на періодичні пожертви (через систему LiqPay) за жовтень 2020 р., які не відбулася, - найчастіше причиною невдалої спроби платіжної операції є недостатній залишок коштів на картковому рахунку. Якщо Вам потрібна допомога у налагодженні періодичних пожертв – повідомте нас у будь-який із цих способів:
- телефоном за номером (0342) 502-510 – потрібно залишити повідомлення на автовідповідачі (не користуватися голосовим меню та дочекатися звукового сигналу);
- електронною поштою на адресу ubm@ubm.org.ua
- повідомленням на нашу офіційну сторінку у Facebook https://www.facebook.com/ubm.org.ua/.
Примітки:
1. До пожертв волонтерів-опікунів та прирівняних до них зараховані усі пожертви, які:
- надійшли через підписку на періодичні пожертви, здійснену у платіжній системі LiqPay;
- надійшли на рахунок організації з призначенням «На підтримання життєдіяльності Оселі» (або подібним) та/або з ідентифікатором #101# у призначенні платежу;
- надійшли на рахунок організації без зазначення цільового спрямування.
Пожертви, у призначенні платежів яких вказане цільове спрямування (назва та/або номер потреби), зараховуються на відповідні потреби.
Останні зміни: 20.11.2020