Звіт для волонтерів-опікунів за січень 2021 р.
Дякуємо усім волонтерам-опікунам за допомогу, завдяки якій мешканці «Оселі Віри, Надії, Любові» продовжують звичне життя, маючи комфортну домівку, необхідний догляд, харчування та інші блага!
1. Всього надійшло пожертв від волонтерів-опікунів у січні 2021 р.: 26 557,05 грн.
В тому числі надійшло пожертв від:
- волонтерів-опікунів через підписки у системі LiqPay: 21053,07 грн.
- 11-ти благодійників (прирівняних до волонтерів-опікунів): 5503,98 грн.
Всього у січні 2021 р. активними були підписки 273-х волонтерів-опікунів. За 211-а підписками – здійснені пожертви, за 62-а – відбулися невдачі. Корпоративних опікунів: 1.
За рахунок коштів волонтерів-опікунів за січень 2021 р. здійснено витрати на:
- преміальну доплату (на понад мінімальну заробітну плату) чотирьом асистентам Оселі (частково): 10 187,50 грн.;
- сплату єдиного соціального внеску (ЄСВ), нарахованого на зазначену доплату: 550,00 грн.;
- виплату надбавки старшому асистенту Оселі: 2 000,00 грн.;
- оплату електричної енергії за січень (частково): 5 375,00 грн.;
- відшкодування транспортних витрат асистентів, які доїжджають на роботу: 590,00 грн.;
- оплату послуг бухгалтера: 2 665,00 грн.;
- витрати, пов’язані з ремонтом електричного котла: 2 008,00 грн.;
- транспортні витрати на поїздку Яни Хазанюк в клініку: 545,50 грн.;
- телекомунікаційні послуги: 249,00 грн.;
- послуги зв’язку: 499,00 грн.;
- поштові послуги: 225,00 грн.
Всього (операційні витрати на Оселю за рахунок благодійних коштів): 24 894,00 грн.
Віднесено (зарезервовано):
- до резервного фонду: 1 663,05 грн.
2. Витрати за січень 2021 р., здійснені за рахунок тимчасового запозичення коштів, зібраних на інші потреби:
- на заробітну плату (основна частина) 4-х асистентів: 24 000,00 грн.;
- на сплату ЄСВ, нарахованого на основну частину заробітної плати асистентів: 5280,00 грн.;
- на продукти харчування для мешканців Оселі: 5 292,91 грн.;
- на оплату бухгалтерських послуг: 2 600,00 грн.
Всього (операційні витрати на Оселю за рахунок тимчасового запозичення коштів, зібраних на інші потреби): 37 172,91 грн.
3. Валові операційні витрати на Оселю за січень 2021 р.: 63 542,05 грн. (благодійних коштів 46%, тимчасово запозичених коштів 54%).
Детальна інформація про отримані пожертви та здійснені витрати публікується у нашій системі звітності: http://report.ubm.org.ua/ua/donations
Наразі відсутнє бюджетне фінансування Оселі! З січня 2021 р. – Оселя фінансується виключно за рахунок благодійних коштів. Відшкодування у майбутньому частини витрат за бюджетні кошти можливе, однак на яких умовах буде відбуватися соціальне замовлення 2021 році та з якими труднощами нам доведеться зіткнутися – нам невідомо. Готуємося до різних можливих сценаріїв.
Ви можете скористатися онлайн-сервісом (доступний тут), який дозволяє волонтерам-опікунам отримувати на електронну пошту автоматичний лист з їхнім персональним ідентифікатором (формату: ##v…-…) та інформацію про успішні чи невдалі спроби здійснення періодичних пожертв.
Якщо ви отримали повідомлення про невдалу спробу здійснення періодичної пожертви – просимо повідомити нас про це. Найчастіше причиною невдалої спроби платіжної операції є недостатній залишок коштів на картковому рахунку. Якщо Вам потрібна допомога у налагодженні періодичних пожертв – повідомте нас у будь-який із цих способів:
- телефоном за номером (0342) 502-510 – потрібно залишити повідомлення на автовідповідачі (не користуватися голосовим меню та дочекатися звукового сигналу);
- електронною поштою на адресу ubm@ubm.org.ua
- повідомленням на нашу офіційну сторінку у Facebook https://www.facebook.com/ubm.org.ua/.
Примітки:
1. До пожертв волонтерів-опікунів та прирівняних до них зараховані усі пожертви, які:
- надійшли через підписку на періодичні пожертви, здійснену у платіжній системі LiqPay;
- надійшли на рахунок організації з призначенням «На підтримання життєдіяльності Оселі» (чи подібним) та/або з ідентифікатором #101# у призначенні платежу;
- надійшли на рахунок організації без зазначення цільового спрямування.
Пожертви, у призначенні платежів яких вказане цільове спрямування (назва та/або номер потреби), зараховуються на відповідні потреби.