Проведено заняття практичного психолога для вихованок дитбудинку
Реальна історія з життя однієї волонтерки: “В мене було дві бабці. І от одна вирішила віддати мене на навчання до дитячого садка в 1,5 рочки. Потім у 5 років - в католицьку школу, потім - до школи. В школі - на різні гуртки, змушувала постійно вчитися, і так було постійно. Інша бабуся купляла іграшки, одяг, і все, що дитина хоче. І от я виросла. Одяг зносився, іграшки повикидала, а освіта залишилася. І я для себе винесла урок: дітям потрібно давати нематеріальне - те, що допоможе їм жити і бути щасливими. Навіть якщо вони цього не розуміють. А це - здоров'я, освіта й емоції.”
Життя сиріт з обмеженими можливостями є досить одноманітним — підготовка святкових концертів, прибирання прилеглої території, вишивка чи малювання. В умовах інтернату дитина не має повноцінної можливості розвиватись, опановувати нові види діяльності, набувати нових знань, вмінь, самореалізуватись. Педагогічні працівники у соціальних дитбудинках або відсутні взагалі, або їх вкрай не вистачає для охоплення педагогічною роботою усіх вихованців. Це - не проблема конкретних соціальних дитбудинків, це - проблема недолугої державної політики та «жебрацького» бюджетного фінансування цих сиротинців.
Що ми пропонуємо і можемо? Найняти психолога, котрий щотижня проводитиме розвиваючі, арт-терапевтичні заняття для вихованок Коломийського дитячого будинку-інтернату – сиріт із неповносправністю, а також із підопічним Погонянського психоневрологічного інтернату (куди, зокрема, після досягнення старшого віку переводять дівчат із Коломийського дитбудинку).
Арт-терапія — це творчий мистецький процес, а мистецтво, як відомо, лікує. Заняття, звісно, приносить дітям задоволення. Чого варті лише посмішки на їхніх обличчях! Мистецтво має терапевтичний вплив на психіку дитини з особливими потребами і є доступним для дітей із затримкою розвитку. Також творчість дозволяє розвивати мислення, увагу, вміння читати та писати.
Допоможи зробити життя цих дівчат кращим, даруючи їм можливість розвиватися, займатися мистецтвом. Ці розвиваючі заняття можуть стати «містком» до здобуття дітьми шкільної освіти, зокрема за індивідуальними програмами.